poniedziałek, 1 czerwca 2009

Hermes - tęsknota za Indiami.

6op1pjn0kksif9r60oo.jpgbbkjgt6kxqqar5g5jq9.jpgp1i2k2tjb815flcfxc.jpgjv8g9i22k4ua6e2t6pz.jpgwlwl2znxr1793ykpfv66.jpgwcklagb73l9rm2q9sd3k.jpguefwhpfizl96pni151n.jpgaqxaees0izusbmsgunxk.jpgdk6uim1k4ovebetmzz49.jpgd36zuc5fy77y23jj49d.jpg

Jedna z lepszych kampanii reklamowych firmy Hermes odnosi się do tradycji, tęsknoty za kolonializmem z jego najlepszą stroną czyli dostępem do tradycyjnych metod farbowania, tradycyjnych barwników i materiałów, wszystkim tym w co bogate są Indie.
Kampania pochodzi z 2008 roku, sezon wiosenno-letni.

Brak komentarzy: