
Motorola wystartowała z kampanią reklamową "Aura Davida Beckhama". Piłkarz będzie promował ręcznie wykonany telefon Aura. Użyte w kampanii reklamowej zdjęcie, prezentuje swoistą równowagę pomiędzy formą i funkcją ludzkiej sylwetki, ukazanej w zestawieniu z najnowszą technologią.
"Wykonany ze szlachetnych materiałów bardziej przypomina dzieło artysty niż telefon komórkowy. Obudowa ze stali nierdzewnej jest frezowana, polerowana mechanicznie i ręcznie, chemicznie trawiona oraz pokrywana warstwą PVD. W efekcie, na powierzchni telefonu powstaje wyraźna, łatwo wyczuwalna tekstura. Co więcej, w tym modelu po raz pierwszy na świecie zastosowano okrągły, ciekłokrystaliczny wyświetlacz o rozdzielczości 300 dpi, który zapewnia jakość
obrazu porównywalną z drukiem laserowym. Wrażenia wizualne wzbogaca również rozróżnianie 16 milionów kolorów. Wyświetlacz chroniony jest przed zarysowaniami przez wytrzymałe 1,62-karatowe szkło szafirowe. Wyjątkowy sposób otwierania tego modelu – wystarczy przekręcić górny panel naokoło wyświetlacza – odsłania płaską klawiaturę"
.
Zdjęcia, wykonał w Mediolanie Anthony Mandler, reżyser teledysków największych gwiazd muzyki. Światowa kampania reklamowa ruszy pod koniec kwietnia.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz